Waarom JoHo Insurances?

JoHo Insurances
JoHo Insurances adviseert Expats, Emigranten en MKB over internationale verzekeringen en bijkomende administratieve zaken.

Aanbod
Wij bieden een groot aanbod aan internationale verzekeringen, zoals voor ziektekosten, reisverzekering, aansprakelijkheid en diverse andere verzekeringen.

Ondersteuning
Tevens bieden wij ondersteuning bij het orientatie- en keuze proces, en gedurende de gehele looptijd van de afgesloten verzekeringen.

Persoonlijk advies
Wij leveren advies op maat, en bieden een snelle en persoonlijke afhandeling. Indien u hier gebruik van wilt maken, vul dan graag (gratis en vrijvblijvend) het online adviesformulier in.

Werken bij JoHo

Wil je meer weten over werken bij JoHo? Ben je geïnteresseerd in adviseren van expats en emigranten?

Lees meer over de vacature Advisor Insurances & Expatservices

Allianz Care en Corona - International Health Insurance

Gepubliceerd: 
Thursday, 26 March, 2020
logo Allianz care

Tips en diensten voor verzekerden

Allianz heeft zelf een website waar ze informatie omtrent het Coronavirus up to date houden. Bekijkt u dus ook die pagina voor volledige informatie. U vindt die pagina via deze link

1. Wees voorzichtig met ziekenhuisbezoek

Heb je symptomen, volg de richtlijnen van de overheid of bel je dokter/huisarts. Ga niet direct naar een ziekenhuis, de kans is aanwezig dat je een besmetting oploopt dan wel verspreidt.

 

2. Outpatient kosten (behandeling en test)

Ook wanneer je geen Outpatient dekking in de polis hebt opgenomen, geeft Allianz wel dekking voor outpatient testing en behandeling, zolang je symptomen hebt en de behandeling/ testing is voorgeschreven door een arts. De kosten voor testing moeten reasonable en costumary zijn omdat sommige klinieken bizarre bedragen vragen voor testen. Volg hiervoor de richtlijnen die gelden in het land waar je woont of verblijft. 

 

3. "Corona check"

Je kunt een online "corona check" doen - vul je symptomen in en je krijgt te horen hoe groot de kans is dat je Corona hebt via https://medi24.ch/en/coronacheck/

 

4. Dekking buiten area of cover

Door alle beperkingen om te reizen is het voor veel mensen die op reis waren, nu lastig om terug te gaan naar huis. Dekking buiten area of cover is daarom verlengd van 6 weken naar 90 dagen als je door reisrestricties niet terug kunt naar area of cover. Heb je langer dekking nodig dan die 90 dagen omdat je niet binnen 90 dagen kunt terugkeren naar jouw area of cover, bel Allianz Helpline

 

5. Reisadviezen via World Aware

Je kunt gebruik maken van reisadviezen via World Aware;  zij hebben veel content over Corona, en geven ook beperkt info over reis restricties: https://www.worldaware.com/resources/intelligence-alerts/covid-19-corona...

 

6. Lifeworks

Lifeworks: assistentie die digitaal of telefonisch bijstaat bij problemen zoals:  financiële problemen, psychische bijstand voor een ondernemer die geen werk meer heeft. https://awcsexpat.lifeworks.com/life/employee-assistance/articles/toolki...

 

 

 

Gratis persoonlijk advies

Vul het adviesformulier in voor een gratis advies dat afgestemd wordt op uw persoonlijke situatie en plannen.

Vul nu het adviesformulier in voor een gratis persoonlijk advies

JoHo Insurances
JoHo Insurances adviseert Expats, Emigranten en MKB over internationale verzekeringen en bijkomende administratieve zaken. Wij bieden een groot aanbod aan internationale verzekeringen, zoals voor ziektekosten, reisverzekering, aansprakelijkheid en diverse andere verzekeringen. Tevens bieden wij ondersteuning bij het orientatie- en keuze proces, en gedurende de gehele looptijd van de afgesloten verzekeringen. Wij leveren advies op maat, en bieden een snelle en persoonlijke afhandeling. Interesse? Vraag nu vrijblijvend advies aan. 

© JoHo Insurances - www.expatverzekering.nl

Hoe kunnen wij u helpen?

Stap 1: Contact
Voor advies en vragen over verzekeringen voor een langdurig verblijf in het buitenland kunt u (kosteloos) ons online adviesformulier invullen. 

Stap 2: Advies
Wij sturen u ons advies toe, inclusief aanvullende informatie, tips en premies. Wij helpen u graag indien u vragen heeft naar aanleiding van dit advies.

Stap 3: Aanvragen verzekering
Indien u een verzekering wilt aanvragen, dan begeleiden wij u bij het gehele proces, met tips, instructies en het maken van keuzes.

Stap 4: Service
Indien een aanvraag is goedgekeurd, staan wij u gedurende de gehele looptijd van de verzekering bij voor hulp, vragen en assistentie.

Stap 5: Beëindiging
Mocht u een verzekering willen beëindigen, dan helpen wij u om de overgang zo soepel mogelijk te laten verlopen, zonder onnodig dubbele premie te betalen of een periode onverzekerd te zijn.