Waarom JoHo Insurances?

JoHo Insurances
JoHo Insurances adviseert Expats, Emigranten en MKB over internationale verzekeringen en bijkomende administratieve zaken.

Aanbod
Wij bieden een groot aanbod aan internationale verzekeringen, zoals voor ziektekosten, reisverzekering, aansprakelijkheid en diverse andere verzekeringen.

Ondersteuning
Tevens bieden wij ondersteuning bij het orientatie- en keuze proces, en gedurende de gehele looptijd van de afgesloten verzekeringen.

Persoonlijk advies
Wij leveren advies op maat, en bieden een snelle en persoonlijke afhandeling.

Werken bij JoHo

Wil je meer weten over werken bij JoHo? Ben je geïnteresseerd in adviseren van expats en emigranten?

Lees meer over de vacature Advisor Insurances & Expatservices

OOM Verzekeringen en het Coronavirus

Gepubliceerd: 
Tuesday, 10 March, 2020

Wat is er wel en wat is er niet gedekt bij mijn OOM Verzekering?

OOM Verzekeringen (OOM Wonen in het Buitenland en OOM Tijdelijk in het Buitenland) biedt een ruime dekking wat betreft risico's die gerelateerd zijn aan het Coronavirus. Voor de belangrijkste risico's is er dekking. Op enkele punten zijn beperkingen van toepassing. OOM Verzekeringen geeft op de eigen website een duidelijke uitleg. Wij raden aan deze eerst door te lezen:

Laatste update 18 maart 2020:

1. OOM Tijdelijk verlengen?

Voor iedereen die een OOM Tijdelijk in het Buitenland-verzekering heeft, en die tussen nu en 6 april a.s. stopt is het mogelijk om deze met twee maanden te verlengen (ook als u hem al eerder heeft verlengd of als u de maximale looptijd heeft bereikt) zonder verder aanvullende informatie. Op onze ziektekostenverzekeringen zijn medische kosten, die verband houden met het coronavirus gedekt.

2. Annuleringsdekking

  • OOM Verzekeringen heeft per 10 maart 2020 dekking in verband met het Coronavirus uit de extra annuleringsdekking gehaald.

Hiermee ziet u ook dat situaties en dekkingen kunnen wijzigen, op basis van veranderingen van de situatie. Bezoek deze pagina dus regelmatig, om te zien of er geen nieuwe wijzigingen zijn.

 

3. Let op met betrekking tot de SOS dekking

Er kan dekking zijn, maar dekking moet redelijkerwijs uitvoerbaar zijn, en dat is in deze tijden niet te garanderen. Denk aan:

  • Beschikbaarheid van personeel
  • Beschikbaarheid van transport
  • Is het verantwoordelijk voor personeel om de werkzaamheden uit te laten voeren?
  • Zijn er reismogelijkheden?
  • zijn er elders bedden beschikbaar?

Om overbelasting bij hulpverlening te voorkomen, bel alarmcentrales alleen in geval van daadwerkelijk nood

4. Vragen en informatie

Websites:

Heeft u specifieke vragen met betrekking tot uw het verzekeringspakket? Stuurt u ons deze vragen graag per email, gericht aan: info@johoinsurances.org

Heeft u vragen na het lezen van deze informatie? Stuurt u ons deze vragen graag per email, gericht aan: info@johoinsurances.org

5. De buitenlandverzekeringen van OOM Verzekeringen

Meer informatie over alle verzekeringen van OOM Verzekeringen vindt u op onze website.

 

Gratis persoonlijk advies

Vul het adviesformulier in voor een gratis advies dat afgestemd wordt op uw persoonlijke situatie en plannen.

Vul nu het adviesformulier in voor een gratis persoonlijk advies

JoHo Insurances
JoHo Insurances adviseert Expats, Emigranten en MKB over internationale verzekeringen en bijkomende administratieve zaken. Wij bieden een groot aanbod aan internationale verzekeringen, zoals voor ziektekosten, reisverzekering, aansprakelijkheid en diverse andere verzekeringen. Tevens bieden wij ondersteuning bij het orientatie- en keuze proces, en gedurende de gehele looptijd van de afgesloten verzekeringen. Wij leveren advies op maat, en bieden een snelle en persoonlijke afhandeling. Interesse? Vraag nu vrijblijvend advies aan. 

© JoHo Insurances - www.expatverzekering.nl

Hoe kunnen wij u helpen?

Stap 1: Contact
Voor advies en vragen over verzekeringen voor een langdurig verblijf in het buitenland kunt u (kosteloos) ons online adviesformulier invullen. 

Stap 2: Advies
Wij sturen u ons advies toe, inclusief aanvullende informatie, tips en premies. Wij helpen u graag indien u vragen heeft naar aanleiding van dit advies.

Stap 3: Aanvragen verzekering
Indien u een verzekering wilt aanvragen, dan begeleiden wij u bij het gehele proces, met tips, instructies en het maken van keuzes.

Stap 4: Service
Indien een aanvraag is goedgekeurd, staan wij u gedurende de gehele looptijd van de verzekering bij voor hulp, vragen en assistentie.

Stap 5: Beëindiging
Mocht u een verzekering willen beëindigen, dan helpen wij u om de overgang zo soepel mogelijk te laten verlopen, zonder onnodig dubbele premie te betalen of een periode onverzekerd te zijn.