Waarom JoHo Insurances?

JoHo Insurances
JoHo Insurances adviseert Expats, Emigranten en MKB over internationale verzekeringen en bijkomende administratieve zaken.

Aanbod
Wij bieden een groot aanbod aan internationale verzekeringen, zoals voor ziektekosten, reisverzekering, aansprakelijkheid en diverse andere verzekeringen.

Ondersteuning
Tevens bieden wij ondersteuning bij het orientatie- en keuze proces, en gedurende de gehele looptijd van de afgesloten verzekeringen.

Persoonlijk advies
Wij leveren advies op maat, en bieden een snelle en persoonlijke afhandeling. Indien u hier gebruik van wilt maken, vul dan graag (gratis en vrijvblijvend) het online adviesformulier in.

Werken bij JoHo

Wil je meer weten over werken bij JoHo? Ben je geïnteresseerd in adviseren van expats en emigranten?

Lees meer over de vacature Advisor Insurances & Expatservices

Alarmcentrales

Bij iedere reisverzekering en zorgverzekering / ziektekostenverzekering kan gebruik gemaakt worden van een alarmcentrale. Een alarmcentrale is 24 uur per dag 7 dagen per week bereikbaar. De alarmcentrale van een verzekeraar assisteert bij noodsituaties. De hulp van een alarmcentrale is natuurlijk gebonden aan de dekking van de betreffende verzekering.

  • Belangrijk: Op uw verzekeringskaartje en in de voorwaarden staat het juiste nummer van de alarmcentrale van uw verzekering en het polisnummer

 

Wanneer contact opnemen met de alarmcentrale?

De belangrijkste zaken die een alarmcentrale voor je regelt, indien je daar vanuit de verzekering dekking voor hebt:

  • Keuze ziekenhuis
  • Ziekenhuisopname en doorverwijzing huisarts
  • Betaling en garantstelling voor ziekenhuis
  • Het regelen en betalen van een (retour)ticket naar Nederland vanwege familie-omstandigheden
  • Contact met het thuisfront bij calamiteiten
  • En diverse andere zaken.

Telefoonnummers

Op uw verzekeringskaartje en in de voorwaarden staat het telefoonnummer van de alarmcentrale van uw verzekering. Mocht u geen kaartje bij de hand hebben:

  • Goudse Expat/NGO/Zendelingen Pakket: +31 182 544 557 (in de USA toll free +1 800 694 9832 of +1-954-370-4538)
  • Goudse Impulz verzekering: voor urgent herstel aan uw verhuurde woning. +31 182 54 47 75
  • Goudse Zakenreis: +31 182 544 555
  • OOM Verzekeringen: OOM Alarmcentrale +31 70 353 21 35
  • Nationale Nederlanden (voorheen Delta Lloyd): Hulpverleningscentrale: +31 26 400 23 90
  • International Expat Insurance (Henner): +33 (0)1 55 62 52 14, e-mail: joho@henner.com
  • Allianz World Wide Care Helpline: +35 31 630 1301
  • Allianz Global Assistance: +31 20 592 92 92
  • BUPA Global Assistance (International Travel Insurance) +45 70 23 24 61
  • Cigna Global Health +44 (0)1475 788 182
  • Expat & Co  +32 (0) 26 69 08 80 (USA + 1 305-459-4896 or + 1 786-472-8391)
  • Globality Health Insurance +35 22 70 44 43 131

Wat regelt een Alarmcentrale NIET

Een alarmcentrale verleent geen assistentie bij onder andere de volgende gebeurtenissen:

  • Geld overboeken als alles is gestolen
  • De bank inlichten bij diefstal bankpas
  • Spullen nasturen
  • Kleinere declaraties afhandelen & vergoeden

Bij politieke onrust, oorlog of een epidemie/pandemie is een alarmcentrale niet altijd in staat een evacuering te regelen. Dergelijke zaken (molest) vallen overigens ook vaak niet onder de dekking. Een ambassade of consulaat is dan de partij die assistentie regelt.

Gratis persoonlijk advies

Vul het adviesformulier in voor een gratis advies dat afgestemd wordt op uw persoonlijke situatie en plannen.

Vul nu het adviesformulier in voor een gratis persoonlijk advies

Hoe kunnen wij u helpen?

Stap 1: Contact
Voor advies en vragen over verzekeringen voor een langdurig verblijf in het buitenland kunt u (kosteloos) ons online adviesformulier invullen. 

Stap 2: Advies
Wij sturen u ons advies toe, inclusief aanvullende informatie, tips en premies. Wij helpen u graag indien u vragen heeft naar aanleiding van dit advies.

Stap 3: Aanvragen verzekering
Indien u een verzekering wilt aanvragen, dan begeleiden wij u bij het gehele proces, met tips, instructies en het maken van keuzes.

Stap 4: Service
Indien een aanvraag is goedgekeurd, staan wij u gedurende de gehele looptijd van de verzekering bij voor hulp, vragen en assistentie.

Stap 5: Beëindiging
Mocht u een verzekering willen beëindigen, dan helpen wij u om de overgang zo soepel mogelijk te laten verlopen, zonder onnodig dubbele premie te betalen of een periode onverzekerd te zijn.